FAQ - Repairs & Rebuilds

- Where should I sent my shoes for repair/resole:

Products requiring repair/resole must be shipped prepaid to:

Unmarked S. de RL de C.V.

Presa 3 Mezquites 105

Col. Rivera de la Presa

Leon, Guanajuato, Mexico.

CP. 37100

 

- How should I sent my shoes for repair/resole:

Please use a private postal service provider (UPS, Fedex, DHL, or similar).

Send us an email at hola@unmarked.mx with your tracking number, name, contact information and a brief description of the work you would like done. 

IS VERY IMPORTANT THAT YOU ADD A NOTE SAYING:

RETURN SAMPLE WITH A VALUE UNDER $50 USD

OTHERWISE DUTIES & OTHER EXPENSES MIGHT BE APPLIED AND THE PACKAGE WON'T BE ACCEPTED AND IT WILL BE RETURNED.

 

- Do I need to prepare my shoes or boots before sending them?

We kindly ask you to clean your shoes or boots before shipping.

 

- How do I get back my shoes or boots once they are ready?

Once the repair is completed, the customer will be emailed for the delivery or pick up. (free shipping)

 

- Any other questions?

If you have any other questions before sending the package please call

+52 479 145 8063 or send an email to hola@unmarked.mx

 

 

- A dónde debo enviar mis zapatos o botas para reparación o reconstrucción?

Los productos que requieran reparación deben ser enviados pagados a:

Unmarked S. de RL de C.V.

Presa 3 Mezquites 105

Col. Rivera de la Presa

Leon, Guanajuato, Mexico.

CP. 37100


- Cómo debo enviar mis zapatos o botas?

Favor de contratar un servicio de envio privado (UPS, Fedex, DHL, o similar.) y mandarnos un correo a hola@unmarked.mx con el numero de rastreo, sus datos y una breve descripción del trabajo requerido para que le podamos mandar el precio del servicio.

ES MUY IMPORTANTE QUE AÑADA UNA NOTA QUE DIGA:

DEVOLUCIÓN/RETORNO CON UN VALOR INFERIOR A $ 50 USD

DE LO CONTRARIO SE APLICARÁN IMPUESTOS Y EL PAQUETE NO SERÁ ACEPTADO y DEVUELTO.

 

- Cómo preparo mis zapatos o botas antes de enviarlos?

Favor de limpiar sus zapatos antes de mandarlos. 

 

- Cómo recibo mis zapatos o botas una vez que la reparación esté lista?

Una vez completada la reparación se confirmará al cliente para envío o recolección.

 

- Para cualquier otra duda:

Para cualquier duda antes de hacer el envío por favor llama al

+52 479 145 8063 o envíanos un correo a hola@unmarked.mx para que podamos asistirte.